Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Bestsellery

Cena regularna: 4 299,00 zł

ROWER TREK DUAL SPORT 3 EQUIPPED STAGGER BLUE 2021

eventy

Uwielbiamy, gdy się coś dzieje! Zawsze chętnie organizujemy lub pomagamy w organizacji ciekawych akcji i eventów. Wspólne cykliczne treningi, prowadzone przez naszych zawodników, mini wyścigi XC i CX, testy rowerów, pogadanki i wykłady, festyny, mobilne stanowiska serwisowe, pokazy i obstawa wyścigów. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ciekawego.

O wszystkich naszych akcjach informujemy na naszym blogu oraz na sklepowym facebooku. Zachęcamy do kontaktu osoby zainteresowane współpracą. Chętnie weźmiemy udział w ciekawym projekcie lub pomożemy Wam uatrakcyjnić organizowane imprezy.

Wspólne treningi szosowe. Organizowane kilka razy w ciągu sezonu, otwarte treningi na rowerach szosowych cieszą się sporym zainteresowaniem. Wspólny przejazd w grupie to świetna mobilizacja i możliwość utrzymania wysokiego tempa. Średnia prędkość treningu to przeważnie ok. 30km/h. Staramy się wyznaczać ciekawe pętle o długości 100km.
 Lany Poniedziałek Race. Tradycyjne XC organizowane w lesie w okolicach sklepu w Gdyni. Co roku, w świąteczny lany poniedziałek razem z lokalnymi zawodnikami sprawiamy sobie lanie... rowerowe. Nieformalny, godzinny wyścig przyciąga większość lokalnych zawodników MTB i pokazuje ich formę przed rozpoczynającym się właśnie sezonem.
 DRE ROWERY CYCLOCROSS w roku 2014 wyszedł wyśmienicie. Udało się zebrać masę zawodników i liczną grupę przełajowców. Zgodnie z założeniem imprezę zdominowali kibice. Znakomita atmosfera to dla nas jasny sygnał, że imprezę trzeba w 2015 powtórzyć.
 DRE ROWERY DEMO DAY, impreza podczas której umożliwiamy testowanie i ujeżdżanie naszych najlepszych demo maszyn bezpłatnie. Wiemy, że przed zakupem trzeba poważnie przetestować wymarzony rower. Imprezę organizujemy raz w roku, zaś pula rowerów demo dostępna jest w naszych sklepach przez cały czas.
 Treningi MTB w Sopocie. Prowadzone przez naszego człowieka- Maćka Zielonkę otwarte treningi XC. Przygotowane przez Maćka single to bezkompromisowe, trudne technicznie, wijące się ścieżki. Treningi i rywalizacja charakteryzują się wysokim stopniem bezpieczeństwa- trudność tras przekłada się na średnią ok. 10km/h. Zapraszamy od początku maja do końca sierpnia 2016!

Nowy Dwór Wejherowski Time Trial to ściganka, która miała na celu przydzielenie tytułu King of The Mountain legendarnego pomorskiego podjazdu. W roku 2013 zwyciężył Daniel Formela, który do dziś ma puchar NDW TT KOM na półce. Może by tak zorganizować ponowną walkę o tytuł?

Stoisko, które jako DRE ROWERY zorganizowaliśmy w spólnie z Trek Bicycle podczas oczekiwania na finisz kolarzy na pierwszym etapie Tour de Pologne w Bydgoszczy. Prezentowaliśmy wtedy najnowsze modele serii Emonda, w tym ultralekką SLR10, oraz rowery Endurance z serii Domane. Odpowiadaliśmy na pytania zainteresowanych osób i kibicowaliśmy najmłodszym podczas zmagań Mini TdP.
 Pierwszy etap Tour de Pologne w roku 2014 startował z Gdańska. Przed startem wyścigu uczestniczyliśmy w bardzo ciekawym spotkaniu z czołową światową drużyną Trek Factory Racing. Zjedliśmy wspólną kolację i co ciekawe... pogadaliśmy o rowerach.
 Stoisko DRE ROWERY i Trek Bicycle podczas naszych szosowych mistrzostw galaktyki na Cyklo Gdynia. Po raz kolejny mogliśmy zaprezentować się najlepsze rowery szosowe, topowe komponenty i akcesoria. Przed startem udało się też poratować kilku zawodników oponą i dętkami.
 Festyn Bezpieczna Droga, który organizował przewoźnik PKS Gdańsk Oliwa udało nam się wzbogacić kilkoma ciekawymi rowerami demo. Byliśmy też fundatorami nagrody głównej w konkursie sprawnościowym. Jak widać nasze rowery budzą zainteresowanie nawet wśród zapalonych motocyklistów.
 Zimowe otwarte treningi niedzielne to świetny sposób na ćwiczenie techniki. Wspólna jazda motywuje to ciężkiej pracy w tak ważnym dla kolarzy okresie. Poza tym to kupa frajdy! Szczegóły odnośnie wznowienia cyklu zimowego już wkrótce!
 Zajęcia teoretyczne prowadzone w ramach Gdyńskiego Tygodnia MTB, przygotowanego dla Gdyńskiego Centrum Sportu. Nietypowy plan posadzenia kolarzy za ławką przekazywania wiedzy dotyczącej treningu, fizjologi i sprzętu z każdym rokiem cieszy się coraz większym zainteresowaniem.
Ciekawostka! Udało nam się zaprezentować rowery na targach motoryzacyjnych. Wszystko dzięki stałej współpracy z salonem Honda Gdynia

< cofnij

do góry
Sklep jest w trybie podglądu