Nowe modele Madone SLR i SL
Nowe modele Madone SLR i SL
 
Najlepszy rower wyścigowy zostaje na nowo zdefiniowany z hamulcami tarczowymi i nową regulowaną rurą górną IsoSpeed
 
Trek prezentuje całkowicie nowe Madone SLR oraz Madone SL!
Madone okazał się jednym z najszybszych aerodynamicznych super-rowerów na naszej planecie, dzięki niezrównanej aerodynamice, wyjątkowej jakości jazdy i fenomenalnemu stopniowi integracji. Madone to coś więcej niż tylko rower aero: To najlepszy rower wyścigowy.
 
Najlepszy rower wyścigowy
Tak, Madone okazał się być jednym z najszybszych rowerów aero na naszej planecie, ale to co naprawdę wyróżnia Madone to sposób, w jaki łączy on zaawansowaną aerodynamikę, niesamowitą lekkość oraz świetną jakość jazdy w najlepszym rowerze wyścigowym dostępnym obecnie na rynku. To najlepszy rower wyścigowy.
 
Częścią magii Madone jest całkowite wyważone uczucie jazdy, którego doświadczasz zbliżając ten rower do swoich osobistych najszybszych rekordów. Większość rowerów aero jest twarda i nadmiernie sztywna, poświęcając jakość jazdy na rzecz profilu aerodynamicznego. Madone spełnia obietnicę najlepszego roweru wyścigowego z pełną prędkością aero, który może jechać po kostce brukowej, podjazdach i zjazdach.
 
  
 
                              
NOWA regulowana rura górna IsoSpeed
IsoSpeed wygładza drogę zapewniając wygodniejszą jazdę, zmniejszając męczące wstrząsy.
 
Całkowicie nowa górna rura IsoSpeed w Madone SLR jest regulowana, dzięki czemu umożliwia indywidualne dostosowanie do preferencji rowerzysty i terenu.  Przy najniższym ustawieniu, nowy Madone SLR zapewnia do 17% większe pochłanianie wstrząsów w porównaniu z poprzednią generacją Madone. 
 
Aby utrzymać to pochłanianie pod kontrolą, rura górna IsoSpeed jest tłumiona w płynnym i kontrolowanym ruchu powrotnym, zapewniając rowerzyście większą stabilność na trudnych nawierzchniach. Tłumienie powrotu jest zredukowane o 13% w nowym Madone.
 
Kolejną korzyścią tej nowej technologii jest możliwość dokładnego dopasowania stopnia pochłaniania wstrząsów pionowych we wszystkich rozmiarach ramy. Niezależnie na jakim rozmiarze roweru jeździsz, będziesz mógł w pełni wykorzystać pochłanianie wstrząsów IsoSpeed.
 
 
Ultralekki  
Trek dokonał wielkich starań, aby rama Madone SLR mogła zmniejszyć lub utrzymać wagę bieżącego Madone. Historia nowego Madone SLR zaczyna się i kończy na naszym włóknie węglowym OCLV Serii 700, z którego formujemy idealnie aerodynamiczne, oszukujące wiatr kształty KVF. Nasz opatentowany sposób przetwarzania włókna węglowego OCLV zaczyna się od najlepszego dostępnego materiału.
 
 
     
 
Niezrównana integracja 
Tutaj nie ma nic tylko do oglądania. Każdy element Madone ma na celu zapewnić niezrównaną integrację i polepszenie osiągów, czyniąc z Madone jeden z najszybszych, najbardziej zaawansowanych rowerów szosowych. Nowy Madone SLR posiada ukryte prowadzenie linek i kabli, aerodynamiczny profil przodu, aerodynamiczny kokpit, zintegrowane hamulce, ukryty maszt podsiodłowy, centrum sterowania, padnicę łańcucha aero 3S, optymalne aerodynamiczne umiejscowienie bidonu, zintegrowane mocowanie światła tylnego Bontrager Flare RT, mocowania akcesoriów Blendr, oraz kompatybilność Duotrap S ANT+ i Bluetooth® 
  
Opcje z hamulcami szczękowymi i tarczowymi
Madone SLR jest dostępny w modelach z hamulcami szczękowymi jak i tarczowymi. Obie technologie hamulców są w pełni zintegrowane z całą konstrukcją ramy. Model z hamulcami szczękowymi jest lżejszy, a model z hamulcami tarczowymi zapewnia niekwestionowaną siłę hamowania bez jakiegokolwiek uszczerbku dla profilu aerodynamicznego, dzięki czemu zyskujesz wydajne hamowanie bez jakiegokolwiek poświęcania aerodynamiki.
 
Optymalne dopasowanie i geometria
Madone SLR posiada całkowicie nową geometrię H1.5 , która została opracowana wraz z profesjonalnymi zespołami kolarskimi Trek-Segafredo oraz Trek-Drops i która zapewnia rowerzyście optymalną aerodynamiczną pozycję wyścigową. To najlepsza geometria spełniająca wszystkie potrzeby naszych zawodowych kolarzy. 
 
Madone SL posiada sprawdzoną geometrię H2.
 
Nowy dwuczęściowy mostek/kierownica aero
Madone SLR zapewnia również rowerzystom więcej opcji mostków, dodatkowe rozmiary kierownic oraz obrót kierownicy o +/-5 stopni. Dzięki tej nowej aktualizacji dopasowania, Trek oferuje jedno z najszerszych spektrów możliwych dopasowań wyścigowych dla mężczyzn i kobiet ze zintegrowanym kokpitem aero.   
 
Modele damskie
Madone SLR jest dostępny w modelach damskich, które posiadają tę samą najlepszą w klasie platformę ramy co modele męskie. Specyficzne dla kobiet punkty styku, takie jak siodło, szerokość kierownicy oraz długość mostka są specjalnie przystosowane dla większości kobiet.
 
NOWY Madone w Project One 
Najlepszy rower wyścigowy odróżnia się jeszcze bardziej dzięki zapewnieniu możliwości w pełni indywidualnego dostosowania poprzez program Project One, który jest dostępny od 6 lipca 2018. 
 
 
Nowa gama Madone SLR/SL obejmuje następujące modele:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl