Topowe nowości
Topowe nowości

Każdego roku Trek wprowadza do kolekcji nowości, które zdają się o kilka kroków wyprzedzać resztę kolarskiego świata. Prezentacja modeli na 2020 rok wprawiła jednak wszystkich zainteresowanych w osłupienie. Najwięcej emocji i pozytywnych recenzji zbierają modele Supercaliber i Rail, które z przyjemnością wprowadzamy już do stałej sprzedaży. 

 

 

 

 

 

Technologie, z którą przyjdzie się spotkać zawodnikom dosiadającym najnowsze rowery górskie Treka, trudno znaleźć gdziekolwiek indziej. Choć oczekiwania ambitnych kolarzy sięgają daleko, a poprzeczka ustawiana jest coraz wyżej, w tym roku Trek - ku zdziwieniu wszystkich - przeskoczył ją z dużym zapasem.

Rail - obok niego nie da się przejść obojętnie. O nim nie da się nie pomyśleć, gdy podczas treningu w górach przychodzi nam się po raz -enty wspiąć na szczyt. Rail to elektryk, który redefiniuje pojęcie rowerów elektrycznych. To nie jest maszyna, która przeraża swoją wagą i topornością. To prawdziwy pogromca szlaków, sprawny i sprytny, tworzony z myślą o nieokrzesanych szaleństwach. Do tej pory tylko tradycyjne rowery były w stanie zaoferować tak wielkie emocje, a urok elektryków kończył się w momencie, gdy trzeba było zacząć na nim pedałować… 

Nowy Rail posiada nowy system Performance Line CX - lżejszy, mniejszy, cichszy i bardziej efektywny niż poprzednie wersje. W porównaniu do zeszłorocznych modeli, Rail na 2020 rok oferuje większy zasięg, lepsze prowadzenie i jeszcze mocniejsze przyspieszenie. Inteligentny tryb eMTB umożliwia błyskawiczne dopasowanie mocy do terenu - to pierwszy rower z automatyczną skrzynią biegów! Dzięki pełnej amortyzacji o skoku 150/160mm można pokonywać nim trasy bez żadnych kompromisów, a silnik wspomagający nawet o 340% sprawia, że użytkownik czerpie z kolarstwa tyle frajdy, na ile tylko pozwala mu wyobraźnia.

Prawdziwym hitem i absolutną nowością w świecie wyczynowego kolarstwa jest także Supercaliber. Inżynierowie Treka wymyślili, jak rozwiązać dylematy pojawiające się na wielu zawodach: hardtail czy full? Supercaliber to nowy model xc, łączący w sobie wydajność roweru z pojedynczym amortyzatorem z kontrolą oferowaną przez sprzęt z pełnym zawieszeniem. Na taką hybrydę czekało kolarstwo górskie - o ile miało na tyle zuchwałości, żeby o takiej śnić!

Technologia IsoStrut oznacza zintegrowane zawieszenie strukturalne z tylnym skokiem 60mm. Dzięki dodaniu do roweru tylnego amortyzatora, zawodnicy mogą cieszyć się lepszą trakcją i kontrolą niż w przypadku hardtaila. Dzięki niewielkiej wadze i - paradoksalnie - prostocie budowy, rower zachowuje wszystkie zalety wyczynowych modeli z przednim zawieszeniem.

Amortyzacja to nie jedyny element, jakim zachwyca Supercaliber. Włókno węglowe OCLV Mountain, z którego wykonana jest rama, oferuje wyśmienitą sztywność, napęd SRAM Eagle 1x12 wyjątkową płynność działania, a piasta z technologią Rapid Drive niebywałą szybkość reakcji. Jak zwykle w przypadku Treka, program Carbon Care pozwala na wykorzystanie całego potencjału roweru bez niepotrzebnych wątpliwości - w przypadku uszkodzenia karbonowego koła w ciągu dwóch lat od zakupu, producent naprawi je lub wymieni całkowicie za darmo. Czy ktokolwiek jeszcze się waha, czy warto próbować przekraczać własne granice?

Choć powszechnie wiadomo, że prawidłowa liczba rowerów to n+1, gdzie n oznacza liczbę obecnie posiadanych rowerów, Rail i Supercaliber to pretendenci do tego, aby zdemolować tę zasadę. W obszarze kolarstwa górskiego prawdopodobnie nie da się obecnie chcieć niczego więcej. Na tę chwilę nie chylimy przed nimi czoła tylko dlatego, że trudno nam choć na chwilę z nich zsiąść.

Dostępne modele w naszych sklepach znajdziecie tu: vhttps://www.drerowery.pl/pl/c/SUPERCALIBER/204 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
CA Raty
Sklep internetowy Shoper.pl