Dwa razy dalej, dwa razy szybciej
Powerfly pomaga spełniać marzenia. Z nim dojedziesz tam, dokąd wcześniej się nie dało. Rozwiniesz prędkość, o jakiej Ci się nie śniło. Zobaczysz trasy, które wydawały Ci się poza Twoim zasięgiem. Ten rower stanie się Twoim najlepszym towarzyszem na szlaki, drogi i bezdroża, a z nim wszystko stanie się łatwiejsze. Brzmi dobrze? W rzeczywistości jest jeszcze lepsze.
Tyle, ile zechcesz
Powerfly wyposażony jest w silnik elektryczny, który dzięki kilku różnym trybom doskonale dostosuje się do Twoich oczekiwań. Działa płynnie i naturalnie i niczego się nie boi. Napęd Bosch daje niezawodność i najlepszą możliwą jakość funkcjonowania. Temu rowerowi naprawdę można zaufać.
To rower, który chętnie pojedzie z Tobą na najtrudniejsze szlaki i to wcale nie na krótko. Zaledwie 3-5-godzinne ładowanie akumulatora wystarczy na 5 godzin działania, co odpowiada ok. 113 kilometrom pokonanym w łatwym terenie lub 55 w arcytrudnym.
Rowery elektryczne to przyszłość, to radość i przygoda. Nic więcej nie trzeba dodawać: przekonaj się sam, co potrafi Powerfly.
Specyfikacja techniczna
Rama | Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148 |
Widelec |
XS: RockShox Recon Silver RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 46 mm, powiększona korona dla eMTB, Boost110, oś Maxle Stealth, 80 mm skoku |
Koła: | |
Koło przednie | Bontrager Kovee Comp 23, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Koło tylne | Bontrager Kovee Comp 23, przystosowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Obręcz | Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, 23 mm szerokości, zawór Presta |
Opona | XS, S: Bontrager XR3 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 27,5 x 2,35” M, L, XL: Bontrager XR3 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 29 x 2,30" |
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Napęd: | |
Manetka | SRAM GX Eagle, jedno kliknięcie, 12-biegowa |
Przerzutka tylna | Sram NX Eagle |
Korba | SRAM X1 1000, 34T, 165 mm długości |
Kaseta | SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM SX Eagle, 12-biegowy |
Pedały | VP-536 nylonowe, platformowe |
Komponenty: | |
Siodełko | Bontrager Commuter Comp |
Sztyca |
XS, S: Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm |
Kierownica | XS, S: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 720 mm M, L, XL: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
Chwyty | Bontrager XR Endurance Comp |
Wspornik kierownicy | XS: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości S, M: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości L, XL: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm zacisk, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
Stery | FSA IS-2, góra 1-1/8", dół 1,5" |
Hamulce | Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano MT420 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT66, 203mm, na 6 śrub |
Akcesoria: | |
Bateria | Bosch PowerTube 625 |
Ładowarka | Ładowarka kompaktowa Bosch 2A (100-240V) |
Sterownik | Bosch Purion |
Silnik | Bosch Performance CX, magnezowa obudowa silnika, 250 W, 85 Nm, 25 km/h maks. wspomagania |
Waga: | |
Waga |
M: 23 kg (z dętkami) |
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |