Ach, ten Marlin!
To rower, który zdobywa serca, a nie rujnuje portfeli. Wbrew pozorom, Marlin nie jest ubogim kuzynem bardziej zaawansowanych technologicznie modeli Treka; to nadzwyczaj elegancki, prawdziwie górski rower, który idealnie sprawdzi się na początek przygody z kolarstwem.
Marlin jest jak pierwsza miłość – pasjonuje, wzbudza wielkie emocje i nie daje się zapomnieć. Poczeka na Ciebie pod pracą, zabierze na wycieczkę po bezdrożach i sprawi, że godziny miną jak minuty.
Zawsze i wszędzie
Do stworzenia Marlina użyto lekkiej ramy z aluminium AlphaSilver z wewnętrznym prowadzeniem linek przerzutki i przewodu hamulcowego. Prosty napęd bez przedniej przerzutki upraszcza jazdę, a kaseta o szerokim zakresie 11-46 pozwala pokonać i zjazdy, i strome wzniesienia. Marlin wyposażony jest ponadto w mocne hydrauliczne hamulce tarczowe oraz amortyzowany widelec, wygładzający nierówności i łagodzący trudniejszy teren.
To rower, który chce być z Tobą wszędzie: w lasach, na drogach rowerowych i w mieście. Dzięki mocowaniom na bagażnik oraz nóżkę łatwo dodasz potrzebne akcesoria i przewieziesz wszystko, co uznasz za przydatne.
Marlin dopasuje się do Ciebie: dostępny jest w aż 7 rozmiarach ramy i dwóch rozmiarach kół. Modele w rozmiarach XS i S mają ponadto zagiętą rurę górną i niższy przekrok, dzięki czemu niższe osoby zyskują wygodę wsiadania i zsiadania.
Specyfikacja techniczna
Rama | Alpha Silver Aluminium, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów (w rozm. M tylko linek), mocowanie hamulca tarczowego na dolnej rurze widełek tylnych, mocowanie bagażnika i nóżki, 135 x 5 mm QR |
Widelec |
XS: RockShox Judy ze sprężyną, wstępne naprężenie, blokada TurnKey, przesunięcie 42 mm dla kół 27.5”, 100 mm QR, 80 mm skoku |
Koła: | |
Piasta przednia | Formula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR |
Piasta tylna | Formula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarcze na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR |
Obręcz | Bontrager Kovee, dwuścienne, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, 23 mm szerokości, zawór Presta |
Szprychy | 14g, ze stali nierdzewnej, czarne |
Opona | XS, S: Bontrager XR2 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 27.5 x 2,20" M, ML, L, XL, XXL: przód – Bontrager XR2 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 29 x 2,20"; tył – Bontrager XR2 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 29 x 2,00" |
Napęd: | |
Manetka | Shimano Deore M4100, 10-biegowa |
Przerzutka tylna | Shimano Deore M5120, długi wózek |
Korba | XS, S, M: FSA Alpha Drive, zębatka stalowa 28T, Boost, 170 mm długości; ML, L, XL, XXL: FSA Alpha Drive, zębatka stalowa 28T, Boost, 175 mm długości |
Wkład suportu | FSA, 73 mm, gwintowane, łożysko uszczelniane, oś 122,5 mm |
Kaseta | Shimano Deore M4100, 11-46, 10-rzędowa |
Łańcuch | KMC X10, 10-rzędowy |
Pedały | VP-536 nylonowe, platformowe |
Komponenty: | |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
Sztyca |
XS, S, M: Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm |
Kierownica | XS: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 690 mm S, M, ML, L, XL, XXL: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 5 mm, szerokość 720 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy | XS: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości S: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości M: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości ML, L: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości XL, XXL: Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm zacisk, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
Stery | Półzintegrowane, 1–1/8" |
Hamulce | Hydrauliczny hamulec tarczowy Shimano MT200 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT26, 160 mm, na 6 śrub + L , XL , XXL: Shimano RT26, 180 mm, na 6 śrub |
Waga: | |
Waga |
M: 13.77 kg (z dętkami) |
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |