ROWER TREK RAIL 9.8 XT TREK BLACK/MARIGOLD TO RED FADE M 2022/2023
Opis
Rail 9.8 to elektryczny rower górski o długim skoku zawieszenia wykonany z włókna węglowego, który pędzi równie szybko jak nasze najpotężniejsze modele szlakowe, a także wspomoże Cię podczas stromych podjazdów. Wszystko zostało usprawnione, włącznie z ramą, by dać Ci maksimum radości na najbardziej zakręconych trasach. Dostajesz też najnowocześniejsze technologie firmy Bosch w postaci nowego inteligentnego systemu Performance Line CX z akumulatorem 750 Wh o większym zasięgu i przydatnych rozwiązań, dzięki którym osiągniesz wyższy poziom, takimi jak śledzenie aktywności, nawigacja i łączność Bluetooth.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Szukasz elektrycznego roweru górskiego z włókna węglowego o długim skoku zawieszenia wyposażonego w wyjątkowo sprawne części, a także pojemne akumulatory. Chcesz responsywności włókna węglowego, stabilności większego rozstawu ramy, płynnej pracy wysokiej klasy zawieszenia i najnowszych systemów firmy Bosch.
Użyte technologie
Ulepszona rama z włókna węglowego OCLV Mountain o większym rozstawie i rura sterowa oraz rura podsiodłowa o większej średnicy. Akumulator 750 Wh o wyjątkowo długim zasięgu, nad wyraz responsywny widelec amortyzowany RockShox ZEB Select+, damper RockShox Super Deluxe Ultimate Thru Shaft oraz napęd 1x12 Shimano XT. Zyskujesz najnowocześniejsze technologie Bosch w postaci inteligentnego systemu Performance Line CX, w tym nowy pilot LED z Bluetooth® zapewniający wygodną łączność, a jednocześnie nawigację i monitorowanie aktywności z aplikacją eBike Flow.
Ostatnie słowo
W tym rowerze usprawniony został niemal każdy element, dzięki czemu oddajemy w Twoje ręce prawdziwą bestię – szczególnie, gdy idzie o zawieszenie. Powstał z myślą o atakowaniu trudnych zjazdów, a potem frunięciu pod górę dzięki mocnemu napędowi Bosch, akumulatorowi o 750 Wh pojemności i częściom, które poradzą sobie przy ostrej jeździe.
Dlaczego je pokochasz?
- Moc i responsywność nowego inteligentnego systemu Bosch pozostaje bez zmian, ale zyskujesz nowy ledowy wyświetlacz z Bluetooth i aplikację eBike Flow, która gwarantuje jeszcze lepszą kontrolę i większe możliwości dopasowania
- Wyświetlacz kolorowy Kiox przekazuje informacje dotyczące jazdy, nawiązuje łączność z urządzeniami obsługującymi technologię Bluetooth® oraz ma wbudowane zabezpieczenie przed kradzieżą
- RE:aktiv z Thru Shaft pracuje szybciej niż normalny damper, więc lepiej klei się terenu i pozwala Ci zachować pełną kontrolę
- Nową ramę cechuje wyjątkowa wytrzymałość,dzięki rurze podsiodłowej 34,9 mm kompatybilnej z szerszymi sztycami regulowanymi oraz grubszej główce ramy przystosowanej pod większe rury sterowe amortyzatorów dla e-MTB. Ogranicza to pracę ramy i zwiększają precyzję sterowania
- System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem Trek RIB (z ang. Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu wbudowaniu w ramie, można go z łatwością wyjąć bez użycia narzędzi, a dodatkowo umożliwia montaż koszyka na bidon
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | NOWA rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8", Zintegrowany wymienny akumulator (Removable Integrated Battery — RIB), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku widelca |
---|---|
Widelec | RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC, korona zoptymalizowana dla e-MTB, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku |
Amortyzator | RockShox Super Deluxe Ultimate RT3, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumik z Thru Shaft, 230 mm x 57,5 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca | 170mm (580mm axle-to-crown) |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta |
*Opona | Rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" |
Rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" |
|
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | Frame: 29x2.60" Fork: See manufacturer |
Manetka | Shimano XT M8100, 12-rzędowy |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
Korba | E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości |
Kaseta | Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano XT M8100, 12-rzędowy |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Maks. wielkość zębatki | 34T |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: S Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości |
Rozmiar: M Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości |
|
Rozmiar: L Bontrager Line Elite Dropper, 170mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości |
|
Rozmiar: XL Bontrager Line Elite Dropper, 200mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości |
|
Kierownica | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy | Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 45 mm długości |
Hamulec | Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano XT M8120 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT76, na 6 śrub, 203 mm |
Waga | M - 23,40 kg / 51,59 funta (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.