ROWER TREK RAIL 9.8 XT TREK DARK PRISMATIC/TREK BLACK XL 2022/2023

Dostępność: Dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 43 479,00 zł 43479.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Rail 9.8 to elektryczny rower górski o długim skoku zawieszenia wykonany z włókna węglowego, który pędzi równie szybko jak nasze najpotężniejsze modele szlakowe, a także wspomoże Cię podczas stromych podjazdów. Wszystko zostało usprawnione, włącznie z ramą, by dać Ci maksimum radości na najbardziej zakręconych trasach. Dostajesz też najnowocześniejsze technologie firmy Bosch w postaci nowego inteligentnego systemu Performance Line CX z akumulatorem 750 Wh o większym zasięgu i przydatnych rozwiązań, dzięki którym osiągniesz wyższy poziom, takimi jak śledzenie aktywności, nawigacja i łączność Bluetooth.

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...

Szukasz elektrycznego roweru górskiego z włókna węglowego o długim skoku zawieszenia wyposażonego w wyjątkowo sprawne części, a także pojemne akumulatory. Chcesz responsywności włókna węglowego, stabilności większego rozstawu ramy, płynnej pracy wysokiej klasy zawieszenia i najnowszych systemów firmy Bosch.

Użyte technologie

Ulepszona rama z włókna węglowego OCLV Mountain o większym rozstawie i rura sterowa oraz rura podsiodłowa o większej średnicy. Akumulator 750 Wh o wyjątkowo długim zasięgu, nad wyraz responsywny widelec amortyzowany RockShox ZEB Select+, damper RockShox Super Deluxe Ultimate Thru Shaft oraz napęd 1x12 Shimano XT. Zyskujesz najnowocześniejsze technologie Bosch w postaci inteligentnego systemu Performance Line CX, w tym nowy pilot LED z Bluetooth® zapewniający wygodną łączność, a jednocześnie nawigację i monitorowanie aktywności z aplikacją eBike Flow.

Ostatnie słowo

W tym rowerze usprawniony został niemal każdy element, dzięki czemu oddajemy w Twoje ręce prawdziwą bestię – szczególnie, gdy idzie o zawieszenie. Powstał z myślą o atakowaniu trudnych zjazdów, a potem frunięciu pod górę dzięki mocnemu napędowi Bosch, akumulatorowi o 750 Wh pojemności i częściom, które poradzą sobie przy ostrej jeździe.

Dlaczego je pokochasz?

  1. Moc i responsywność nowego inteligentnego systemu Bosch pozostaje bez zmian, ale zyskujesz nowy ledowy wyświetlacz z Bluetooth i aplikację eBike Flow, która gwarantuje jeszcze lepszą kontrolę i większe możliwości dopasowania
  2. Wyświetlacz kolorowy Kiox przekazuje informacje dotyczące jazdy, nawiązuje łączność z urządzeniami obsługującymi technologię Bluetooth® oraz ma wbudowane zabezpieczenie przed kradzieżą
  3. RE:aktiv z Thru Shaft pracuje szybciej niż normalny damper, więc lepiej klei się terenu i pozwala Ci zachować pełną kontrolę
  4. Nową ramę cechuje wyjątkowa wytrzymałość,dzięki rurze podsiodłowej 34,9 mm kompatybilnej z szerszymi sztycami regulowanymi oraz grubszej główce ramy przystosowanej pod większe rury sterowe amortyzatorów dla e-MTB. Ogranicza to pracę ramy i zwiększają precyzję sterowania
  5. System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem Trek RIB (z ang. Removable Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu wbudowaniu w ramie, można go z łatwością wyjąć bez użycia narzędzi, a dodatkowo umożliwia montaż koszyka na bidon

Przegląd

* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów

Rama z widelcem
Rama NOWA rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8", Zintegrowany wymienny akumulator (Removable Integrated Battery — RIB), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku widelca
Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC, korona zoptymalizowana dla e-MTB, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku
Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RT3, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumik z Thru Shaft, 230 mm x 57,5 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 170mm (580mm axle-to-crown)
Koła
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta
*Opona Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50"
Rozmiar: S, M, L, XL
Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50"
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon Frame: 29x2.60" Fork: See manufacturer
Napęd
Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
Korba E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości
Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano XT M8100, 12-rzędowy
Pedał VP-536 nylonowe, platformowe
Maks. wielkość zębatki 34T
Komponenty
Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: S
Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości
Rozmiar: M
Bontrager Line Elite Dropper, 150 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości
Rozmiar: L
Bontrager Line Elite Dropper, 170mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości
Rozmiar: XL
Bontrager Line Elite Dropper, 200mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości
Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 45 mm długości
Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano XT M8120
Tarcza hamulcowa Shimano RT76, na 6 śrub, 203 mm
Waga
Waga M - 23,40 kg / 51,59 funta (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta.

Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl