ROWER TREK SLASH 9.9 XX1 FLIGHT ATTENDANT MATTE JUNIPER 2023
Opis
Slash 9.9 XX1 to totalna maszyna do enduro, gotowa do ostrego zjeżdżania i kręcenia z powrotem pod górę na kolejny etap. W pełni wyposażony ze sztywną i lekką karbonową ramą i obręczami, całkowicie bezprzewodowym napędem SRAM XX1 AXS oraz ulepszonym zawieszeniem z technologią Flight Attendant, która analizuje teren oraz jazdę, aby automatycznie regulować pracę zawieszenia, zapewniając stabilność, gdy trzeba mocniej pedałować, i miękką, płynną amortyzację na trudnych i wyboistych nawierzchniach, bez konieczności kombinowania.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Szukasz lekkiej, kompletnej maszyny do enduro z najlepszymi komponentami i dużymi możliwościami. Szukając najlepszej linii, lubisz wlecieć w trasę tak szybko, że zostaje po tobie tylko kurz. Po czym zawracasz, aby znów szybko podjechać na szczyt i polecieć kolejny etap jeszcze szybciej. Potrzebujesz roweru, który na najtrudniejszym szlaku będzie się czuł we właściwym miejscu, dokładnie tak jak Ty.
Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z damperem Rock Shox Super Deluxe Ultimate i usprawnionym tłumikiem Thru Shaft oraz nowy amortyzator RockShox ZEB Ultimate z wyjątkowo sztywnymi 38 mm goleniami oraz technologią bezprzewodowej regulacji Flight Attendant. Całkowicie bezprzewodowy 12-rzędowy napęd SRAM XX1 Eagle, kierownica zintegrowana z mostkiem Bontrager RSL, karbonowe koła Line Pro 30 ze 108-zapadkowym bębenkiem Rapid Drive, umożliwiającym szybkie przyspieszanie w kluczowych momentach.
Ostatnie słowo
Tej maszynie nie brakuje szybkich części. Model ten jest w pełni wyposażony w najlepsze komponenty rowerowe i stworzony na najostrzejsze trasy enduro. Bandy wciąga na śniadanie, na obiad wcina tarki, a na kolację pochłania rock gardeny. Do tego oddycha szybkością. Oto Twój najlepszy przyjaciel do walki o KOMy i pudło w enduro.
Dlaczego je pokochasz?
- Oto hardkorowa maszyna do hardkorowej jazdy – jak Ty nie mogąca doczekać się kolejnych lotów i dropów
- Kierownica zintegrowana z mostkiem RSL wykonana z włókna węglowego OCLV jest superlekka, ultrawygodna i świetnie wygląda
- Dodaliśmy drugą osłonę rury dolnej, by lepiej chronić ramę podczas transportu roweru shuttlem
- Szersze golenie o średnicy 38 mm amortyzatora RockShox ZEB zapewniają sztywność na najtrudniejszej trasy, a Flight Attendant dostosowuje charakterystykę zawieszenia
- Dodaliśmy drugą osłonę rury dolnej, by lepiej chronić ramę podczas transportu roweru shuttlem
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Rama i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku |
---|---|
Widelec | RockShox ZEB Ultimate Flight Attendant, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RCT3 AXS, zwężana rura sterowa 1,5”, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku |
Amortyzator | RockShox Super Deluxe Ultimate Flight Attendant, 230 mm x 62,5 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca | 180 mm (596 mm od osi do korony) |
Koło przednie | Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line Pro 30, OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready |
*Opona | Rozmiar: S , M , ML , L , XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" |
|
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta |
Manetka | SRAM Eagle AXS, bezprzewodowa, 12 biegów |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM XX1 Eagle AXS |
Korba | SRAM XX1 Eagle, Flight Attendant, DUB MTB Wide, aluminiowa zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości |
Wkład suportu | SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA |
Kaseta | Napęd SRAM Eagle XG-1299, 10-52, 12-biegowy |
Łańcuch | SRAM XX1 Eagle, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | Maks.: 34T, Min. 28T |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: S RockShox Reverb AXS, 100 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9mm, 340 mm długości |
Rozmiar: M , ML RockShox Reverb AXS, 150 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 440 mm długości |
|
Rozmiar: L , XL RockShox Reverb AXS, 170 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 480 mm długości |
|
Kierownica zintegrowana ze wspornikiem | Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 27,5 mm wzniosu kierownicy, szerokość 820 mm, 0 stopni wzniosu mostka, długość mostka 35 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Pro, stop aluminium z obejmą |
Stery | Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 72 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5" |
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: S , M , ML , L , XL SRAM HS2, na 6 śrub, 180 mm |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL SRAM na 6 śrub, 200 mm |
|
Zestaw hamulcowy | Hydrauliczny hamulec tarczowy SRAM Code RSC |
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych: Przód zgodnie ze specyfikacją producenta widelca, 200 mm z tyłu |
Bateria | SRAM eTap battery pack (with charger) |
---|---|
Torba | Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy |
Waga | M - 14.70 kg / 32.41 lbs |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.